19 Mayıs 2009 Salı

Resim 2009, Ajda Pekkan 2009, Ajda Pekkan Resim 2009 Şarkısı Klibi, Resim Şarkı Sözü, Resim Şarkısı

Hayat aynı gökteki gibi uçuyor anılar
Beni aynı eskisi gibi deli sanıyorlar
Ne yazık ki çerçeve değil resim arıyorum
Bu seferki zorlama değil seni seviyorum
Acılar güzel olacak
Yürek hep de şanslı değil bir üzen olacak
İkimiz senle neyi çözemedik
O da tek taraflı değil bir gülen olacak
Bu kapıdan ilk giren aşık olacak
Sözüne de özüne de sadık olacak
İkimize bu tabiat aşık olacak
Sıramı bekliyorum
Hayat aynı gökteki gibi uçuyor anılar
Beni aynı eskisi gibi deli sanıyorlar
Ne yazık ki çerçeve değil resim arıyorum
Bu seferki zorlama değil seni seviyorum

7 yorum:

Adsız dedi ki...

ajda pekkan bu şarkı süpeeeeeeeeeeer
harikasın hem sen hem şarkın
KASIM

3 Temmuz 2009 00:47
Adsız dedi ki...

süper bir parça

11 Temmuz 2009 13:28
Adsız dedi ki...

ajda süpersin diyecek başka söz bulamıyorum

22 Temmuz 2009 00:11
Adsız dedi ki...

süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrsen bebek)

28 Temmuz 2009 00:23
Adsız dedi ki...

süper kelimesinin üstünde kelime varsa o da AJDA PEKKANNNNNNN .......
HARİKAAAA....
SÜPERRRRRR......
AJDAAA PEKKAANNNNNNNNNN.......

29 Temmuz 2009 08:53
Adsız dedi ki...

super super superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :D:D:D:D

7 Ağustos 2009 15:56
Adsız dedi ki...

bence ajda pekkan eurovisiona katılmalıı...

22 Ağustos 2009 00:07

Yorum Gönder