29 Mayıs 2009 Cuma

Gökhan Tepe Dinle, Gökhan Tepe Film Kopmuş Şarkısı Dinle, Film Kopmuş Klibi İzle, Film Kopmuş Youtube Klibi İzle


Gökhan Tepe Film Kopmuş Şarkı Sözleri

bu günler çok sıkkınım
Gerçi yarınım bilinmez
Ne bekliyor beni

gezelim yalnız gecelerde mutluluk peşinde
Ah nasıl olsa bulurum yeni bir ask
Ama kimseler beni senin gibi sevmezse
Of
Olmuyor vazgeçtim desem de
Sensizlik geçmiyor unuttum demekle
Yani aklımı raydan çıkardın
Çıldırmak iş değil film kopmus seninle

Bu günler çok sıkkınım
Gerçi yarınım bilinmez
Ne bekliyor beni

Gezelim yalnız gecelerde mutluluk peşinde
AH nasıl olsa bulurum yeni bir aşk
Ama kimseler beni senın gibi sevmezse
Of

Olmuyor vazgeçtim desem de
Sensizlik geçmiyor unuttum demekle
Yani aklımı raydan çıkardın
Çıldırmak iş değil film kopmuş seninle

0 comments

Yorum Gönder